13/2-2011

Imorgon kommer det riktiga skitvädret. Det kommer regna nästan hela veckan och i början på nästa vecka också. Så jag och Erica var tvungna att ta vara på solen idag så vi gick ut och solade en stund. Sedan dess har jag gjort läxa och det ska jag fortsätta med men först ska jag äta mat, jag är jättehungrig!
I helgen hade vi ju massa spelare som var här och spelade. Vi tränade igår och imorse spelade vi futsal. Jag pratade lite med coach och han verkade intresserad av några av dem, så förhoppningsvis ser jag några av dem till hösten. Och just det, en av spelarna skulle ju sova i mitt rum. Men vet ni? Jag hade sån tur att det var en tjej som inte kom så jag blev utan.
Imorgon är det Alla hjärtans dag, ska ni göra något speciellt då? Vet ni vad jag ska göra? Läxa, haha :) Så kul ska jag ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0