14/2-2011

God kväll på er, har ni haft en bra alla hjärtans dag? Min började i alla fall jättebra! Vi hade precal innan lunch och vi skulle få tillbaka proven vi gjorde förra veckan sp jag var jättenervös. Resultaten låg mellan ca 50-86 av 100 poäng. Så det bästa resultatet var 86 och skulle motsvara ett A. Han började dela ut proven och när han gav mej mitt prov sa han: bra jobbat Linda. Jag hade fått 86 poäng! Oj, vad jag blev glad! Detvar nästan så att jag skakade, haha :)
Efter skolan åkte jag, Lina och Vic till ett gym i Oakland. 42 hour fitness heter det och det är Magic Johnsons gym. Och jag har aldrig sett något sådant gym förut! Det var maskiner överallt och alla var nästan upptagna så det kryllade av människor! Var tvungen att leta upp en bild på internet. Hittade en bild från ett likadant gym fast från ett annat ställe och det ser ut så här, ungefär likadant: 
Maskiner och människor överallt!

Nu är klockan 22 och jag ska sova. Jag är så himla trött!
God natt på er!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!!!

Grattis va du är duktig,sa ju att du inte behövde vara nervös.Trodde inte att amerikanarna tränade,men de gjorde dom visst,massor med människor.Hoppas du hade en bra valentines day. Ha de bäst & pussi pussi<3<3

2011-02-15 @ 16:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0