16/2-2011

Idag har jag varit ute och flängt hela dagen. Jag hade inte ens hunnit göra min läxa när klockan var 22. Inte bra Linda! :) Lina har Sofia här och Luckan har Janela på besök så vi alla åkte in till San Fran för att kolla lite. Vi kollade på Golden Gate bron, Lombard street, Pier 39 och så åkte vi till utkiksplatsen Twin peaks. Vi kom tillbaka till skolan vid 18-tiden och då hade jag tänkt att lägga upp lite bilder för en gångs skull. Men nej då, det hann jag inte för en timme senare så skulle vi iväg igen hem till Vic och Sabel som skulle bjuda på middag. Så det blev en lång dag idag (men som tur är tog jag mej en tupplur i bilen från San fran:)) men en väldigt rolig och ovanlig onsdag för en gångs skull.
Nu är klockan 23 och jag ska upp snart till morgonträningen så det är nog bäst att jag går och lägger mej.
God natt!
Ps. Glömde ju att säga det här. När vi var på 24 hour fitness och tränade, gissa vad jag såg? Inte bara en, utan TVÅ killar som tränade med vanliga skor, vanlig t-shirt och ett par jeans. På ett gym!! Oj oj oj säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0