19/2-2011

Det bara regnar och regnar, det känns nästan som att man är hemma i Borås. Det är så tråkigt. Igår hade jag bara en lektion och sen låg jag i sängen och kollade på Prison Break hela eftermiddagen :) På kvällen var vi i skandinaviernas rum och kollade på deras akvarium. Dem har både fiskar, sköldpadda och gecko-ödlor, och igår hade dem utökat antalet ödlor till 3 så det var väldigt spännande igår. Vi satt och kollade i flera timmar, haha :)
Jag vet inte om jag har sagt det eller inte så jag säger det igen för säkerhets skull, Lina har bestämt att inte gå kvar längre. Hon missade två veckor av skolan för att hon behövde träffa en läkare i Sverige för sin fot, och så ska hon få en operationstid i mars så hon känner att det inte är någon idé att gå kvar för hon kommer missa så mycket i skolan. Hon åker på måndag eller tisdag så idag ska vi gå ut en sista gång i San Fran. Lite ledsamt är det allt...
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra iordning mej.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0