20/2-2011

Nu har våren kommit, och då kommer också pollen, allergier, igentäppt näsa, kliande och svullna ögon och MASSA nysningar! Jag och Erica började dagen med en joggingtur och efter ett tag grät jag nästan, haha! Jag får åka till Safeway imorgon och köpa medicin, så här kan man ju inte gå runt.

Annars har det varit en lugnt Linda-och-Erica-söndag. Efter brunchen åkte vi till Emeryville för Erica behövde ett nytt armband till sin klocka. På väg till parkeringen gick vi förbi en skoaffär som vi inte skulle tittat in i. Det slutade med att Erica, som har hur mycket skor som helst, kom ut med ett par till :) Men dem var verkligen jättefina så det var okej! Efter shoppingen åkte vi till Berkeley för att köpa crepes. Det är pannkakor så får man välja vad man vill ha i den. Favoriten är ju nutella med banan och jordgubbar i, så himla gott! Sedan kom vi tillbaka till skolan och kollade på Mean Girls, fast vi kollade inte hela filmen för vi somnade så klart båda två som alltid :) Nu sitter vi och ska måla naglarna och sen blir det sängen. Satsar på att somna vid 22, får se om det går :)
Sen hade jag lite kul med kameran :)
Hoppas ni har det bra hemma.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0