22/2-2011

Den här veckan är en kort vecka för vi var lediga igår. Det var President's day! Så det är bara skolan tis-fre. Och sen är det bara en vecka kvar och sen är det ju Spring Break! Men innan dess är det ganska mycker i skolan som måste hinnas med. Så jag får kämpa lite till innan jag kan ta ett litet mini-break.

Mamma, jag hade glömt att kolla om jag hade fått något paket, och det hade jag ju :) Jag fick en försenad alla hjärtans dag-present. Det var ett kosrt och två godispåsar :) Tack så mycket mammsen!
Annars har det inte hänt något speciellt. Eller jo, Lina åkte idag så vi sa hej då vid lunch-tiden och då grät jag lite. Det var tråkigt att hon åkte. Men det får gå bra ändå. Vi får ses i Sverige sen :)
Och just det ja, ni vet inte vad som hände idag! Jag har fått pengar utanför min dörr, IGEN! Och jag vet fortfarande inte vem det är. Det är så jobbigt, haha :)
Nu ska jag sova för vi har träning imorrn bitti igen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0