24/2-2011

Imorse hade vi träning som vanligt kl 7 på morgonen på Gilman som ligger 15 min bort. Men idag hade vi inte vans att åka i så vi fick köra själva. Precis innan träningen börjar det regna så ett par tjejer lägger in sina väskor i Britneys bil för att det inte ska bli blött. Vi tränar vidare och när träningen är slut går vi mot bilarna, som står på parkeringen precis jämte planen. Gissa vad som har hänt då, någon har slagit sönder rutan på Britneys bil och tagit alla väskorna och allt som låg i bilen. Allt är kaos! Hayleys väska är stulen med mobil, pengar, kreditkort, hemnycklar och bilnycklar. Stackarn fick verkligen allt stulet! Men det hade inte slutat där. Efter skolan skulle Hayley gå till sin bil för att kolla till den. Den är borta! Hayley hade sitt skol-id i väskan så personen visste då att hon gick på HNU, så han/hon har kommit till skolan och tagit hennes bil också! Jag börjar nästan gråta för hennes skull. Jag vet inte vad jag hade gjort om jag hade varit henne.
Förrutom allt tråkigt som hänt idag så var vi ett par stycken som åkte in till San Fran för att gå på en guidad (?) tur på Federal Reserve Bank of San Francisco. Det finns en centralbank som ligger i Washington, sen finns det 12 banker "under" centralbanken och en av dem ligger i San Fran. Så vi åkte dit med skolan för att kolla och det var en rolig grej. Vi fick kolla massa, massa pengar! Vi kollade på rummet där dem tar emot pengar från banker och räknar dem osv, och så fick vi kolla på ett av valven där dem har hur mycket pengar som helst. Det måste ha varit biljoner! Och det luktade pengar också, det var lite coolt :) När man gick där inne fick man en sån där Prison Break-känsla. Ni vet, hur ska jag göra för att komma förbi här? Jag måste sno ett sånt passerkort mm, haha! Då har man kollat för mycket på PB. Men nu har jag bara ca 10 avsnitt kvar på sista säsongen så jag är snart klar och kan börja leva som vanligt igen! Här är en bild utifrån byggnaden, den gick inte att göra större så jag hoppas ni kan se något :)
Imorgon är det träning igen så det blir att lägga sej snart.
God natt!
PS. Är det bara min dator eller blir det inte något mellanrum i texten på era heller? Vet inte varför, men när jag ska publicera så åker allt ihop. Nån som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0