26/2-2011

I helgen blir det mest plugg. Har ganska mycket sista veckan innan lovet så än kan man inte slappna av. Men igår tog jag en liten paus i pluggandet och åkte och kollade på vårat basketlag som är i slutspel. Jag har inte tyckt att basket har varit så jättekul att kolla på, men nu var dem i slutspel så det kan ju vara kul. Och det var faktiskt en rolig match, och ännu roligare blev det när dem vann! Så nu ska dem spela final, fast det vet jag inte när. Och vinner dem den matchen är dem i nationals. Så vi får hoppas att dem vinner!
Nu är det bäst att jag fortsätter med matten så att jag inte blir så stressad imorgon. Får ju ett nerväst sammanbrott annars :)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är bra plugga på. Har det löst sig med inbrotten och siulen

n bil. Nu är det mars imorgon så våren kommer och me våren kommer du:)) glöm inte beställa flyg. Ha de vi ses snart

2011-02-28 @ 16:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0