28/2-2011

Igår avslutade jag dagen med att kolla på 2 ½ män och så somnade jag såklart utan att stänga av datorn. Sen vid halv tolv vaknar jag av att någon ringer mej på Skype. Då är det någon Asif Munir som ringer. Vem är det och varför ringer han och stör mej mitt i min skönhetssömn? haha.
Imorgon är det mars redan och här har våren kommit med stormsteg. Träden börjar bli gröna och blommor sticker ut lite här och var. Hur är det hemma? Är det ens i närheten till vår hemma? :) Stackare!
Idag ser ut som alla andra dagar: träning, skola, plugg, nap, plugg, plugg och plugg. Det är väl lika bra att börja. Jag har ju spring break att se fram emot, då känns det mer okej att plugga :)
Hoppas ni har det bra hemma :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0