7/2-2011

Ibland kan man allt vara lite snurrig. Jag kollade precis igenom min almanacka och upptäckte att jag fyllt i min födelsedag den 23 maj när jag fyller år den 24, haha! Jag hade nog lite bråttom när jag fyllde i den där!

I lördags skulle vi ju gått på fashion show, men det blir ju aldrig som vi planerar. Jag och Erica missförstog varandra. Jag trodde vi skulle åka tillsammans men hon skulle åka tidigare för att hjälpa till backstage. Så jag ringde en timma innan det skulle börja för att kolla när vi skulle åka, men då var ju hon redan där. Så det slutade med att vi gjorde läxa en lördagkväll till kl 22 och sen gick vi på bio. Jag ville se No strings attached men det var ingen annan som ville det. Så jag fick ge med mej och kolla på Sanctum istället. Det var en bra film men jag måste erkänna att jag inte såg helt hela filmen :) Den handlade ju om att dem blev fast i en grotta och vattennivån stiger och jag gillar verkligen inte vatten. Jag ska inte säga för mycket vad som händer om ni vill se den, men det var lite jobbiga scener :) Här är trailern om ni vill kolla:




Igår (söndag) solade vi igen och då fick jag lite färg äntligen :) Det var ännu varmare igår, kanske 23 grader så vi låg och solade fram till kl 15. Då började Super Bowl och när man är i USA måste man ju se det. Super bowl är finalen i amerikansk fotboll för er som inte vet. Jag och Lina gick till Ericas rum för att kolla, men det tog inte lång tid innan vi alla tre hade somnat. Så roligt var det :)

Ååååå, jag har ju glömt att berätta en sak! I morse började fotbollsträningen igen (NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!), så nu blir det träning ca 5 gånger i veckan igen. Det har varit så skönt att inte behöva gå upp så tidigt att träna utan bestämma själv när man vill gå till gymmet. Jag orkar inte med fotbollen alls just nu, det känns bara tråkigt och jobbigt! Men jag får väl stå ut...

Nu har jag gjort klart min läxa faktiskt så jag ska kolla på Prison Break innan jag går och lägger mej. God natt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lustigt med din födelsedag är det 24 eller 23 haha:). Jag har alltid i 21 år haft problem att komma ihåg det. Men har lyckats varje år ändå. Ha de bra och träna bra nu. Tänk på dom som tränar här hemma inte kul i detta vädret. Lyckost där

2011-02-10 @ 01:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0