11/1-2011

Då var det dags igen. Kom till skolan för en timme sedan ungefär och allt är sig lika, förutom att jag inte har någon roomie så det är lite ensamt.

Flygresan gick bra och jag tror det var första gången som det inte var något som strulade :) Alla flyg var i tid och jag har till och med min resväska med mej! Sista flygresan åkte jag och Rasmus samma flyg så det var skönt att jag inte behövde ta mej till skolan själv. Det är alltid lite lättare att åka med någon annan.

Jag ska packa upp resväskan hade jag tänkt mej och sedan ska jag nog sova tror jag. Har ju varit vaken i 24 timmar eller nått sånt nu så jag är ganska trött. Och så måste jag ju vara utvilad till första skoldagen imorgon ;) haha!

Hoppas ni har det bra där hemma! Och jo förrästen, såg att det snöade igen, HAHAHA!! Nu har jag lagt snön bakom mej :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att allt gick bra o att du hade sällskap sista biten. :D Har försökt att sms dig men det går väl inte så bra då.Vill bara säga att Ronja är sig lik igen,Konstigt, men hon har inte betett sig så alls som hon gjorde innan du skulle åka,tror hon kände på sig att du skulle åka igen :-) Hoppas allt är bra med dig. Saknar dig redan iaf.<3<3 puss & kram

2011-01-12 @ 22:26:47
Postat av: Anonym

Skönt att allt gick bra o att du hade sällskap sista biten. :D Har försökt att sms dig men det går väl inte så bra då.Vill bara säga att Ronja är sig lik igen,Konstigt, men hon har inte betett sig så alls som hon gjorde innan du skulle åka,tror hon kände på sig att du skulle åka igen :-) Hoppas allt är bra med dig. Saknar dig redan iaf.<3<3 puss & kram

2011-01-12 @ 22:27:47
Postat av: mamma

Skönt att allt gick bra o att du hade sällskap sista biten. :D Har försökt att sms dig men det går väl inte så bra då.Vill bara säga att Ronja är sig lik igen,Konstigt, men hon har inte betett sig så alls som hon gjorde innan du skulle åka,tror hon kände på sig att du skulle åka igen :-) Hoppas allt är bra med dig. Saknar dig redan iaf.<3<3 puss & kram

2011-01-12 @ 22:28:26
Postat av: mamma

Skönt att allt har gått bra. Ronja har inte betett sig så som hon gjorde innan du åkte,tror hon kände på sig att du skulle åka.Haha,:) Har försökt att sms dig men det funka dåligt. Ha de allra bäst Puss & kram,saknar dig redan <3<3

2011-01-12 @ 22:31:39
Postat av: mamma

Skönt att allt har gått bra. Ronja har inte betett sig så som hon gjorde innan du åkte,tror hon kände på sig att du skulle åka.Haha,:) Har försökt att sms dig men det funka dåligt. Ha de allra bäst Puss & kram,saknar dig redan <3<3

2011-01-12 @ 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0