12/1-2011

Idag var det dags för skola igen. Jag hade min första lektion kl. 8 så det var ingen sovmorgon för mej inte. Jag hade calculus första lektionen och det är riktigt svår matte, tror det är matte D. Och egentligen ska man ta en kurs som heter precalculus innan denna kursen, men det har inte jag gjort så jag har inte grunderna kan man säga. Så det han gick igenom idag har jag aldrig sett förut. Så jag är lite osäker på om jag ska ta den kursen utan precalculus. Men jag ska gå på några lektioner och se hur det går, och så har ju Möse samma kurs så jag är ju inte ensam. Mamma ville ha mitt schema så jag tänkte att jag kunde lägga upp det här om det är någon mer som är intresserad.

Mån:  8.00-9.15          Calculus
         9.30-10.45        Survey for Global Business
 
Tis:    9.30-10.45        Decision Analysis for Business
         11.00-12.15      Accounting

Ons:   8.00-9.15          Calculus
          9.30-10.45        Survey for Global Business
          16.30-19.00      ISAC 101 (The Ancient World)

Tors:   9.30-10.45        Decision Analysis for Business
          11.00-12.15      Accounting

Fre:     8.00-9.15         Calculus

Nu är klockan 21 och jag är jättetrött. Sov inte så mycket i natt heller så jag har missat massa sömn på några dagar nu ju. Ska nog gå och lägga mej snart så jag är pigg imorgon. Jag har ju haft lektioner och så har jag städat varenda hörn i rummet, möblerat om och tvättat lakan och handdukar också. Så jag har haft fullt upp idag. Men nu skiner det så fint här, kunde ju inte gå med strumpor i rummet innan för det kändes som jag gick på en grusväg och så åt alla dammråttor upp mina fötter, så det var dags att städa kände jag :)

God natt på er!

Och just det ja, du behöver inte kommentera 5 likadana kommentarer mammsen :) haha!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Skönt att allt gick bra:)). Har du bytt telenr nu?får man pengar när man kommenterar? Ha de bra

2011-01-13 @ 11:17:16
Postat av: mamma

Hahaaha, Ja massor med pengar, testa får du se,Anders, kramis <3

2011-01-14 @ 17:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0