13/1-2011

Jag har fortfarande inte vant mej vid att skriva 2011. Det blir alltid 2010 när jag skrivet. Fast det har ju bara gått 13 dagar på det nya året så det kanske tar sin tid :)

Vet ni? Jag tror att jag har en hemlig beundrare. Fast jag har inte fått blommor eller nått. Den här personen är lite rolig och lägger mynt på en fin linje utanför min dörr. Det hände första gången innan vi slutade i december och nu har personen varit här igen och gjorde det igår. Jag har ingen aning om vem det är och ingen aning om varför. Får väl se om det dyker upp någon förklaring.

När jag åkte hit trodde jag att jag lämnade skitvädret bakom mej, men där trodde jag fel. Det är mulet, kallt och regnar här. Och så fungerar inte mitt element så det är jättekallt i rummet. Men det har jag sagt till om så förhoppningsvis fixar dem det snart.

Idag åkte jag, Möse, Manuel och Chaeyeong till Target för att handla lite. Hade skrivit en handlingslista för det var ganska mycket saker jag behövde. Target är så stor och har verkligen ALLT så det slutade med att vi var där inne i 2.5 timma, och 600 kr fattigare blev man också för man hittar ju lite mer än vad man hade skrivit på den där listan, fast ändå növändiga saker var det. Chips, nötter och nudlar och vindruvor m.m måste man ju ändå ha :) Och en hårblås köpte jag faktiskt. Hittade en för under 100 kr så det var ett bra köp (fast har inte testat den än så jag ska nog inte säga för mycket). Jag har ju bara en sån där liten hårblås. Vet inte vad jag tänkte med när jag köpte den, att den skulle få plats i resväskan kanske men det tar ju timmar om man ska få håret torrt. Och så har jag en sån där liten plattång också. Den är väl okej för jag har ganska så rakt hår och så är den bra att platta luggen med också.



Nu ska jag sova för jag har lektion kl 8 imorgon.

Och ja pappa, man får pengar när man kommenterar. Kolla kontot, det klirrar till med en gång ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter spännande med mystiske mannen. Du får vara på din vakt. Fin bild med nyinköpta saker och snygg lugg:)) ha de bra pappa

2011-01-14 @ 16:38:26
Postat av: mama

Väldigt spännande, säkert nån som skojar med dig, ha de bäst pussi pussi

2011-01-14 @ 17:23:16
Postat av: Linda

Det var tider då jag inte hade lugg pappa. Det gillar väl du :)



Ja det tror jag med :) Någon som tycker det är jättekul :)

2011-01-15 @ 02:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0