14/1-2011

Då var det fredag och det är redan långhelg. Vi är lediga på måndag nämligen :) Skönt med en mjukstart så man inte blir utbränd med en gång :)

Idag hade jag bara calculus kl 8 på morgonen. Efter det så tog jag det bara lugnt och sedan efter lunch åkte jag, Erica, Rasmus och Möse till Target (igen!) och köpte madrasser för sängarna här är så dåliga. Jag får alltid jätteont i ryggen i slutet på terminen och sen ska man sitta i ett flyg i 15 timmar. Det är en riktigt pina! De madrasserna vi köpte kostade bara 70 kr så jag köpte två :) Får hoppas det hjälper nu. Sen sprang jag in på T-mobile också och fixa så att jag kan använda telefonen igen.

Efter shoppingrundan tränade jag ett insanity-pass, så nu sitter jag här svettig som en gris. Insanity är ett sånt där hemmatränings-program eller vad man kan kalla det. Vi fick det från våran coach för att träna det under sommaren och det är jättebra. Man svettas som tusan! Det ska ni pröva på :)



Bäst att jag hoppar in i duschen så inte grannarna börjar undra vad det är som luktar! :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Pappa

Den lukten har man ju fått känna av. Så hoppa in i badet

2011-01-15 @ 12:30:10
Postat av: mamma

Har oxå känt en konstig doft här hemma :) Nu fattar jag va de har varit, SVETTLUKT Kramis

2011-01-15 @ 20:14:50
Postat av: Linda

Jag har fått det från dej pappa!



NEj mamma, det är ju missarna som bajsar heeeela tiden!! :D

2011-01-17 @ 07:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0