16/1-2010

Erica och Rasmus fyller år nu i helgen och veckan så vi firade dem igår. Vi åkte in till San Francisco till Shea och Liam och dit kom det ett gäng HNU-folk ( och mr. champagne to Rasse med också). Sedan tog vi bussen till stan (som tog en evighet) och så gick vi till en bar som var jättetråkig, vet inte varför vi stannade där tills det stängde, men det gjorde vi. Jag hade inte så där jättekul måste jag erkänna, och speciellt inte när man inte får tag på en taxi. Stog på gatan i en halvtimme och alla taxibilar bara åkte förbi mej. Sedan fick jag hjälp av Mathias men det gick inte bättre. Men till slut stannade det en bil, men ingen taxi var det inte. Det var JT som körde förbi av en slump och såg oss och frågade om vi ville ha skjuts till skolan. Ja tack! :) Vi kom ju hem till slut men jag och Erica hade roligare när vi var på rummet och tog massa bildet :)










Idag har varit en lugn dag. Sprungit en runda runt skolan och så har jag gjort läxa för det mesta. Imorgon ska vi åka och kolla på basket. Vic och Henry hade massa gratisbiljetter så vi är nog 12 stycken som ska åka. Det blir kul :)

Nu ska jag kolla på film och sen gå och lägga mej :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0