17/1-2011

Snart spelar ju Sverige mor Korea i handbolls-vm så jag ska försöka se om det går att kolla på internet. Tror att jag har hittat en sida men jag får vänta och se till matchen börjar. Jag hade tänkt att äta innan matchen för matsalen öppnar ju alltid på helgdagar (vi är lediga idag:)) kl 10.30. Så jag gick dit nyss men då har dem satt upp en lapp med att dem inte öppnar förrän 11.30. Jag kommer ju svälta ihjäl! Så kan dem ju inte göra. Alla kanske inte sover till kl 12 på dagen, vissa vaknar faktiskt 7.20 på morgonen! :P

Nu hejar vi på Sverige :)



Och efter matchen ska vi kolla på basket :)


Kommentarer
Postat av: mamma

nice face :) heja sverige pussi pussi

2011-01-17 @ 20:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0