18/1-2011

Jag tror jag har migrän :( Jag har aldrig haft sån här huvudvärk innan! Det började igår på basketmatchen och sen när vi kom tillbaka vid 16 gick jag och la mig i sängen med en gång och sen kunde jag inte röra mej på hela kvällen. Jag läste lite om det på internet och andra symptom är illamående/kräkningar och/eller ljud- och ljuskänslighet. Och jag har allt. jag vet inte riktigt vad man ska göra men jag får väl vänta tills det går över bara. Så det blir ingen skola för mej idag, jag ska bara ligga i sängen!

Hoppas ni mår bättre!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men lilla gumman.

Du får gå till läkaren o få tabletter eller nåt.Du måste kolla upp detta.Stackars dig.Hör av dig på skype om du orkar Love u <3<3

2011-01-19 @ 19:11:57
Postat av: Nina

Om de är migrän så köp tabletter som heter sumatrapriptan dom är bra, dom använder ja finns receptfritt o på recept


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0