20/1-2011

Har inte skrivit något på några dagar nu för jag har inte orkat. Det värsta av migränen gick över i tisdags så då var jag tvungen att ta ikapp läxan som jag inte hade börjat på dagen innan som planerat. Men det gick bra ändå, jag fick det gjort i alla fall. Men huvudvärken försvann inte helt förrän ikväll. Det har varit en sån där liten huvudvärk typ som bara är irriterande. Men ikväll känns det bättre i alla fall. Hoppas det har gått över tills imorgon. Men sen i tisdags så svullnade mina mandlar upp till stora kanonkulor också så jag trodde jag skulle få halsfluss för det var massa vita prickar också. Skulle gått till doktorn dagen efter men jag måste ha något super-immunsysten ;) för det mesta av de vita prickarna var borta och svullnaden hade gått ner lite och nu är den nästan borta helt, så det var skönt :)

Kommer ni ihåg att jag tog calculus? Det är matte som är kanske matte D i Sverige. Men jag och Möse hade ju inte tagit precal så det var ju som att ta matte C utan att tagit matte B. Vi har liksom inte grunderna som lärarna och boken tar för givet att man har så det var lite svårt för oss. Så vi bestämde oss för att byra till Precal istället och ta Calculus nästa termin. Precis vad jag sa att vi skulle göra från första början :) men Möse ville inte ge med sej utan ville pröva. Men han insåg det med till slut och han erkände att det var bättre att ta precal först.

Imorgon är det fredag och då har jag bara en lektion. Första precal-lektionen är det, men innan det har vi möte med fotbollen och våran assisterande coach. Vi ska äta frukost tillsammans i kafeterian så det blir lite mysigt :)

Jag kom precis från Ericas rum, vi kollade på Love and other drugs, och nu ska jag kolla på ett vänner-avsnitt och sedan ska jag sova. Det är ju nästan midnatt! :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0