23/1-2011

Åååå vad söndagar är tråkiga. Då vet man att det är måndag snart och hela veckan är kvar innan det blir helg. Men dagen började bra i alla fall med att Sverige vann mot Kroatien :) Hoppas ni kollade också! Nu får vi vänta tills på tisdag innan dem spelar igen. Men jag tror att jag har lektion då så jag vet inte hur mycket jag kommer hinna se. Jag får kubba från lektionen!

Efter matchen åt vi brunch och sen skulle jag och Erica kolla på filmen Chicago men det slutade med att vi båda två somnade halvvägs in i filmen :) Men det var nog bra med en liten nap för vi var tvungna att göra läxa sen. Så sedan 15 ungefär har jag suttit med matte och gjort tvätt. Hade ganska mycket matte och göra för jag missade ju två veckor nästan så jag har försökt ta ikapp med läxorna. Och imorgon har vi ett prov också men det är bara för att testa hur mycket vi kan och se vad vi behöver öva på.

Nu har jag vikt tvätten så nu ska jag kolla på Prison Break innan jag somnar. Jag har hela serien på min hårddisk så nu ska jag kolla igenom allt hade jag tänkt :) Men nu börjar ju alla serier som har haft uppehåll (Pretty Little Liars, One Tree Hill, Gossip Girl och How I Met Your Mother) så nu har jag mycket att kolla på. Får se om jag hinner göra nån läxa :)

Jo, just det. I fredags blev det visst en liten limousine-rutt, haha :) Den kom och hämtade oss på skolan och så åkte vi in till San Francisco och gick till nån bar och sen nån klubb. Det var väl inte en höjdare, limoturen var ju roligare :) Fast sen när vi skulle åka hem var det inte så kul för alla andra blev för fulla och bara började tjura och bråka och så satt man själv där mitt i allt...

Imorgon kommer Lina hit! Jag och Lasse ska hämta henne vid 16-tiden. Det ska bli kul att träffa henne igen. Vi skulle träffats under lovet med det blev aldrig av. Jag, Lina och Luckan skulle ha en trio-fika men vi fick aldrig ihop det.

Nä nu är det bäst att jag kollar på Prison Break :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

allå allå, kan vi skypa nån gång. Eller har du så mycke med skolan att du inte hinner.Men i morn får du hålla tummarna för sverige.Hoppas du mår bra iaf. <3 Pussi pussi.Saknar dig så<3

2011-01-24 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0