24/1-2011

Idag kom Lina till skolan. Jag och Lasse åkte och hämtade henne på bart-stationen vid 16-tiden. Det var kul att hon är tillbaka igen, Trion är återförenad! :)





Annars har det inte hänt nått speciellt idag. Har haft lektioner fram till lunch och sen har jag bara tatt det lugnt och varit med Lina. Nu sitter jag och försöker göra klart min läxa jag har tills imorgon. Sedan ska jag sova med en gång för jag är jättetrött. Vet inte varför för jag sov lagom många timmar i natt. Kanske är för att jag inte tränat på länge för migränen och halsen. Sitter ju bara och slöar så jag kanske blir trött för det, men imorgon ska jag börja träna igen! Jag har lektioner imorgon fram till lunch igen och sen blir det slutet på handbollsmatchen (jag hoppas jag hinner se något!) och sen ska jag till gymmet! :)

Nä nu ska jag fortsätta med läxan!

XOXO

PS. Tack för tipset Nina. Om jag får migrän igen ska jag köpa dem tabletterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0