27/1-2011

De senaste dagarna har jag bott i matteboken och det kommer jag nog göra hela helgen. Jag och Möse har ju missat nästan 2 veckor så vi har massa läxor att ta ikapp. Det känns som att det enda jag gör nu är matte, jag gör inte ens läxorna i andra ämnen utan det är bara matte som gäller, jag lever matte just nu! Men vi har bestämt att vi ska ta ikapp allt i helgen och sen ska vi vara back on track :)

Så de senaste dagarna har jag haft lektioner, ätit, kollat prison break för att ladda inför matten och sen gjort matte, och så en snabbvisit till gymmet har det blivit också. Så roligt har jag haft det :)

Men imorgon blir det roligare. Då spelar ju Sverige igen! Vi är ett gäng som ska hämta frukost och sen sitta och kolla på matchen tillsammans. Hoppas ni är laddade där hemma!

Nu ska jag kolla ett avsnitt av Prison Break och sen blir det matte.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0