28/1-2011

Nu önskar jag att jag hade en roomie så jag inte behöver sova helt själv i rummet. Det är så läskigt ju! Jag ska berätta varför:

Igår kollade jag på ett par avsnitt av prison break (igen) och de senaste dagarna har jag blivit lite rädd så jag har kollat garderoberna och under sängen så att det inte är någon som ligger och lurar där. Men det har varit lugnt, ända tills igår. När jag skulle gå och lägga mej lämnade jag en lampa tänd för att det inte skulle bli så läskigt. Och sen på morgonen så var den släckt! Jag vet inte om jag kommer kunna sova i min säng i natt. Får se om kanske Lina eller Erica vill sova här eller om jag kan sova hos dem. Jag vill ju inte sova med massa spöken!

Ikväll ska vi bara ta det lugnt och kolla film. Vi kanske skulle åka en sväng till Sparkys som har så goda hamburgare också :) Men innan vi gör det ska jag göra lite mera matte. Har tagit ikapp lite nu men har fortfarande massa kvar :(

Hoppas ni har det bra där hemma :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej pluggas :)). Finns inga spöken har jag ju sagt. Lampan släckte du själv eller så är den sönder. Kan vara strömavbrott med :)). Tänk på matten istället. Varför ligger ni efter? Imorgon match om 3dje pris kan bli vinst. Ha de bra Pappa

2011-01-29 @ 13:55:21
Postat av: mamma

Håller med föregåeende talare,FINNS INGA SPÖKEN.Koncentrera dig på matten ist,hihi ha de såm bra pussi pussi

2011-01-30 @ 07:15:45
Postat av: Linda

haha! jag veeet! men det är bättre nu :) Nu kan jag sova!

2011-02-02 @ 09:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0