11/3-2011

Tänkte berätta lite om våran LA-resa och det är väl bäst att börja från början?
I måndags bar det av ner till LA. Vi kom inte iväg förrän vid 18 på kvällen så vi var framme på vårat hostel kl 23.30. Lina och Sofia (som har varit ute och rest i två veckor) skulle åka hem dagen efter så dem ville spendera kvällen (eller nu blev det ju mer natten eftersom vi var så sena), så jag och Martin åkte iväg för att hämta dem. Vi fick låna Lasses GPS så att vi skulle hitta, men det dumma var att Lasse hade skrivit in fel. Dem bodde på Vine Street i Alhambra som är utanför LA kan man säga, men det finns en Vine Street i LA också och det var den gatan Lasse trodde att det var. Inte lätt att veta men det blev ju helt fel för oss. Och det roliga, eller jag vet inte om man kan kalla det roligt, var att Lasses iPhone dog så då hade vi ingen karta. Då var klockan ungefär 00.30 och vi hade inte kommit någonstans, riktigt kul var det :) Så Lina fick gå in på Google maps och guida oss över telefonen. Det gick bra tillslut :)
Så här såg hostelet ut där vi bodde:
Vi fick ett rum med massa sängar så alla 7 killar och jag fick plats :)
Mitt emot vårat rum var det en liten minibalkong.
Resten av resan berättar jag imorgon. Nu ska jag gå och lägga mej :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0