12/3-2011

LA-resan dag 2

Dagen började med att jag körde hem Lina och Sofia kl 8.30 på morgonen. Då hade vi inte somnat förrän ca 05.00 så det blev inte så mycket sömn. Utan trafik skulle det nog ta ca 45 minuter att köra hem dem, men nu är det LA vi pratar om så jag kom inte tillbaka förrän 10 och då var killarna på väg att gå upp precis för vi skulle åka till stranden. Så jag fick bara byta om och sen åka iväg, riktigt trött var jag då.
Utsikt över Santa Monica Beach


Men på vägen till stranden gick vi förbi en pub som visade Barca-Arsenal, så istället för frukost på stranden blev det frukost och fotboll :)


Men sen blev det stranden...


...och amerikansk fotboll...


...och Mathias och Rasmus skulle bada. Fast Rasmus var tvungen att kolla läget först...


...sedan blev det ett dopp.

På kvällen gick vi ut till ett ställe som andra svenskar hade rekommenderat. The Standard Rooftop Bar hette det och dit måste ni gå om ni är i LA. Hittade en bild på Google:
Poolen ser ni till vänster och dem röda "bollarna" är vattensängar. Riktigt lyxigt var det med en jättefin utsikt.
Dag 3 kommer upp imorgon :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0