12/3-2011

Vaknade för en stund sedan och nu är jag superhungrig. Kafeterian öppnar inte förrän 10.30 så jag får lida en stund till. Idag blir ingen roliga dag. Det är lördag men jag har massa att göra känns det som. Måste tvätta, så jag ska sätta på några maskiner innan frukosten, måste fixa klart med min ansökan till jobbet, måste göra matte innan måndagens lektion. Då har jag bestämt att jag ska vara ikapp med alla läxor, och så ska jag kolla igenom vilka kurser jag vill läsa tills nästa termin. Man får börja registrera sig på måndag så det är bäst att göra det så snabbt som möjligt så att inte klasserna blir fulla. Och sen ska jag ju träna idag också. Gymmet är öppet på så konstiga tider på helgerna så antingen hinner man inte smälta maten efter frukosten eller så äter man inte på 3-4 timmar efter man har tränat. Så istället får det bli ett Insanity-pass för mej. Mellan alla dessa grejer ska jag såklart hinna lägga upp mer bilder och berätta om LA-resan, det lovar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0