18/3-2011

Den här fredagen har varit väldigt lugn. Hade lektion kl. 11 och efter lunchen spelade jag Mario Kart med Mathias, Rasmus och Lasse till klockan fyra. Det blev några timmar spel där :) Sen bar det av till gymmet en sväng. Efter middagen sen tog jag en dusch och så började jag göra lite matte innan jag skulle gå och lägga mej. Jag sitter i rummet i min ensamhet när det helt plötsligt lyser upp utanför fönstret med världens brak! Det var nära att det blev brunt i byxan kan jag lova. Det första jag tänkte var att någon bombade oss, jag trodde verkligen att jag skulle dö. Jag var så rädd att hela jag skakade! Jag gick ut i korridoren och alla sa att det bara var blixten och åskan. Först trodde jag inte på det för jag har aldrig varit med om något liknande förut. Men efter ett tag insåg jag att det inte kom några mer bomber så det måste nog varit åskan och blixten :) Men oj vad jag var rädd, är fortfarande lite skakis i benen, haha!
Imorgon har vi våran första träningsmatch för våren. Vi samlas kl 9.00 så jag ska gå och lägga mej nu och försöka sova. Hoppas inte åskan kommer tillbaka bara :)
Förrästen, nu är det heeeeeelg!!! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars dig,jag hade nog skitit på mig tror jag haha,så lättskrämd som jag är.är de sånt busväder hos er,här skiner solen fast igår fick jag en chock när jag kom ut till bilen,de va ca 20cm snö,nu när de ska va vår. Men de smälter väl bort snart. Jag är ledig 12 Maj så jag kan hämta dig. Längtar.PÅ lördag den 14 är de konfirmation.Igår va vi o bowla med jobbet,jättekul,men vet du??? Min fina ring som jag fick av dig gick sönder :( ska se om nån kan laga den. Nu ska jag o mattis äta lite sen frukost,Kajsa är i badhuset o vattengympar o simmar. Ses på skype snart,kanske senare idag.Pussi pussi <3

2011-03-19 @ 11:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0