24/3-2011

Jag vet inte varför men hela veckan har jag varit så himla trött. Har nästan somnat på varje lektion och efter lunch har jag varit tvungen att sova lite varje dag. Idag efter lunch ställde jag inte klockan för att Möse skulle komma förbi och vi skulle plugga matte. Men det hade jag visst missuppfattat så han kom aldrig och knackade på så jag sov i nästan 3 timmar :) Och ändå är jag så trött nu, förstår inte varför. Har nog inte sovit tillräckligt på länge så det är väl där skon klämmer. Ska se till och sova riktigt länge i natt.

Och vet ni? Jag har haft så himla konstiga drömmar hela veckan, och flera gånger har det varit tre drömmar under samma natt. Det har varit allt från att jag har örfilat Heidi till att jag har haft en dotter som jag måste skydda från ett monsterbarn och att jag blivit jagad av minisälar på 5 cm och bamseskalbaggar som klistrat fast sej på ryggen. Imorse vaknade jag av att jag höll på att ta av mej min pyjamas, haha! Har ingen aning om varför :)

När jag ändå var uppe imorse hade jag ju tänkt att gå till gymmet, men det gjorde jag inte. Jag shoppade lite istället :) hihi!

Köpte en sommarklänning. Tyckte att den var så fin i ryggen :)


Och så köpte jag en jumpsuit. Fast det fick bli en vit för den blåa var helt slut. Måste bara sola lite först innan jag kan använda den :P


Nu ska jag kolla på Gossip Girl innan jag somnar.
God natt!

PS. Äntligen vet jag vad det är som är fel när hela texten åker ihop. Jag har börjat använda Google Chrome som webbläsare och det funkar väl inte så bra. Så nu ska jag blogga i Internet Explorer så blir det som vanligt igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0