24/3-2011

Just nu är klockan 6.45. Vi brukar ju ha träning så jag gick upp som vanligt kl 6. Precis när jag har gått utanför dörren kl 6.20 får jag ett sms om att vi ska ha futsal kl 7 istället. Jaha, det var ju kul. Det kunde dem inte ha sagt lite tidigare? Så jag vänder och går in på rummet igen och väntar på att klockan ska närma sej 7. 6.40 får jag ett till sms. Då är träningen inställd helt och hållet. Det kunde dem väl ha sagt igår så vi sluppit gå upp? Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska jag försöka somna om eller gå till gymmet för jag är redan uppe? Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så morgonpigg som du ä var du väl uppe innan klockan ringde:))

2011-03-24 @ 15:19:47
Postat av: mamma

hahaha,va din pappa e kul. Hade jag vart som du hade jag inte gått alls för jag hade lagt mig i sängen o sovit,skoja bara. Du är ju så morronpigg så de va väl inte så farligt,du hade säkert nån såpa serie att titta på, hihi skämt. HopPAS DU HAR DE BRA ,VI ses snart pussi pussi <3<3

2011-03-24 @ 22:09:36
Postat av: Linda

haha, det är sant pappa :)



nej mamma, nu skojjade du inte. du hade visst gått och lagt dej :) haha! puss och kram

2011-03-25 @ 06:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0