28/3-2011

Idag har varit en helt vanlig dag. Träning imorse, lektioner, nap, läxa, futsal på kvällen. Fast läxan blev jag klar väldigt tidigt så jag har haft tid att kolla på One Tree Hill. Har inte kollat på ett tag så nu har jag massa avsnitt att ta ikapp :) Den här dagen ska jag avsluta med ett till bara för det. Imorgon har vi möte med laget kl 8. Fråga mej inte varför vi ska ha det så tidigt på morgonen när det är den enda dagen vi får sova in. Men så är det i alla fall.
God natt :)
P.S Äntligen har solen kommit fram igen efter att ha legat i ide i 3 veckor. Det ser ut som att det kommer bli upp emot 20-25 grader i veckan. WOHOOO :) Snart blir det beachen igen!

Kommentarer
Postat av: matilda

dina grejor från nelly har kommit :)

2011-03-29 @ 16:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0