30/3-2011

Att man aldrig lär sej. Jag gör samma misstag varje år och varje gång det händer säger jag till mej själv att det var sista gången och att nästa år ska det inte bli så här. Men nej då, så fort solen kommer fram slänger man sej ut på handduken i gräset och bränner upp sej. Men den här gången var det faktiskt inte mitt fel. Jag somande (som vanligt) och Erica och Alex väckte mej inte. Så det kan ju inte vara mitt fel, eller? :) Nu är jag i alla fall illröd på ryggen och på baklåren och så har jag en fin liten triangel på kinden för jag somnade med min tröja över ansiktet, fast jag glömde täcka en bit av kinden så klart!

Imorgon blir det runt 25 grader. Så skönt att solen och värmen har kommit :) Men imorgon blir det nog skuggan för mej. Fast jag kan ju sola framsidan en stund :)

Annars har det inte hänt nått speciellt. Det är träning, skola och läxor som gäller. Samma visa imorgon så jag ska gå och lägga mej nu.

Puss och kram 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Snart kanske du är lika brun som jag blir :)). Ses snart

2011-03-31 @ 21:23:45
Postat av: Linda

jag var snarare lika röööd som du alltid blir pappa!! :)

2011-04-01 @ 01:40:14
Postat av: mamma

Som en kräfta Linda,,blir han haha. ska du med o hämta Anders???? Pussi,Linda

2011-04-01 @ 06:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0