18/5-2011

Varför kan jag inte sova på morgonen? Sedan jag kom tillbaka har jag sovit till hajv 10 en morgon, annars har det varit allt mellan 3.30 och 7. Idag vaknade jag kl 6 :( Så nu när jag har lite tid över tänkte jag lägga upp lite bilder från våran amerikanska midsommar :)

 
Det fanns mycket mat att välja bland. Vi grillade och så hade vi varit på IKEA och handlat potatis, sill, ägg, knäckebröd, kaviar m.m.



                            Grillmästaren Ojo


                                                Och svenska kakor såklart


Och jordgubbar och grädde måste vi ju ha.


Men vi hade ingen elvisp så vi fick vispa för hand med en sked. Det blev som det blev :)


Mathias Spinnars är till höger. Han var snäll och tog med sej massa tjocktröjor så vi blev Mathias Spinnars x4.


Och dem skulle ta en snap en gång i halvtimmen så det blev ett antal. Och sånghäfte var fixat så att alla amerikaner och engelsmän kunde sjunga med. Själv hoppade jag över det och tog kort istället :P

 
Nick (engelsk), jag (svensk) och Mathias (norrman)


Sen blev det tävling. Här hoppar vi säck.


Och pricka pennan i flaskan


Det var viktigt att penna satt perfekt!


Sen blev det dans på bordet. Det var inte någon tävling dock...


                            Hela gänget plus våran midsommarstång med plasttallrikar som runda ringar :)

Det var lite bilder från midsommardagen, det var en bra sista dag i USA :) Vi hade dans runt midsommarstången också men när jag skulle ta kort gick jag in i Lasses bildörr som stod på vid gavel så jag fick värsta fläskläppen istället.

Jag kommer inte uppdatera så jättemycket nu under sommaren, bloggen behöver också sommarlov. Men det kommer nog upp lite bilder då och då. Den 3-7 juni ska jag till Southampton och London så bilder därifrån kommer jag att lägga upp. Kika in lite då och då :)

Ha en bra sommar annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0