5/5-2011

Jag har ju en sak att berätta som jag glömt att säga. Jag och Jennie har bestämt att hälsa på Nina i England :) WOHO!! :) Vi har bokat biljetter redan (eller Jennie gjorde det) och vi åker den 3 juni och kommer hem den 7 juni. Har för mej att Nina bodde i Southampton, men vi ska åka in till London också :) Då blir det LONDON BABY!!




Nu ska jag ut och lägga mej vid poolen en stund, det är ju ca 27 grader :) Sen ska jag äta lunch med Maria, min gamla roomie, och sen blir det lite matte.

Hoppas ni har det bra hemma!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Va kul, men som vanligt fick jag ju veta det av Anna

Haha,kul för er iaf. Hoppas du har de bra i solen bbli riktigt brun nu innan du kommer hem,see you

soon. Puss & kram <3<3

2011-05-06 @ 12:01:04
Postat av: Jennie

Woho!!! ;P

2011-05-06 @ 16:44:35
Postat av: Linda

Men mamma, vi har ju inte pratat på ett tag nu! du har ju inte varit inne på SKYPEEE!!! :)

2011-05-07 @ 06:48:43
Postat av: Pappa

Blir nog inget det blir badstuga istället :)) man måste fråga far o mor först

2011-05-07 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0