6/5-2011

Nu började jag tänka alldeles för mycket och blev jättestressad. På måndag kommer lastbilen och ska hämta våra lådor som vi ska lämna kvar i USA över sommaren. Plus, på måndag har jag matteprovet. Det betyder bara lördag och söndag kvar och då måste jag hinna packa, tvätta och plugga. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så jobbigt det blev. Och nu ska jag åka hem till Vic med Erica och Jessika så packa hinner jag inte göra. Får ta med matten och plugga lite där. Men imorgon så får det bli ett riktigt ryck!

Och så hoppas jag att mamma och pappa är inne på skype för en gångs skull? Lördag kväll för er? :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Pappa

Inne dygnet runt nästan men ingen och prata med. Heja Skype

2011-05-07 @ 21:53:46
Postat av: Linda

Det är nog mer en gång i månaden pappa :)

2011-05-07 @ 23:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0