10/11-2011

Den här dagen startade inte så jättebra. Vi gick till matsalen för att äta hotellfrukost. Och med hotellfrukost så tänker man ju värsta goda frukosten, men nej då. Den första bageln som jag tog var möglig, likaså min första banan! Hur kan dem ställa fram gammal mat? Men jag tog en ny bagel och så åt jag flingor. Men det är ju ingen hotellfrukost! Det ska ju vara ägg, bacon och frukt och massa gott! Men nej, inte här.

Och senare när jag skulle gå till poolen så är det första jag ser en riktigt smutsig och äcklig pool. Hela den är helt rostig! Men vattnet var ganska varmt så detvar skönt, men det var ju inte fräscht! Det är inte det bästa hotellet jag har bott på, tyvärr :(

Annars har vi inte gjort så mycket innan vi tränade kl 15. Efter det så gick vi till en italiensk restaurang och åt mat. Det var två olika pastarätter som var helt okej, men lasagnen var inte god. Dem ska smaka mammas lasange så ska nog deras vinst skjuta i höjden :)

Nu ska jag gå och lägga mej, är helt slut. Vi spelar imorgon kl 14 våran tid och kl 22 Sverigetid. Glöm inte kolla :)
www.westminstergriffins.com

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0