11/11-2011

Vi förlorade med 2-1 :( Det stog 1-1 när matchen var slut så det blev övertid 2x10 min, golden goal. Med 2 min kvar av första övertidsdelen så gör dem mål. Tusan då! Alla var så himla ledsna och bara grät. Det var så ledsamt.

Vi har bokade flygbiljetter söndag morgon men vi ska kolla om vi kan åka hem redan imorgon bitti. Det är ingen som är sugen på att stanna kvar och det finns inget att göra här i Utah. Förrutom att gå till mormon-kyrkan men det var ingen som var sugen på det ;) Utah är nämligen en riktig mormon-stat.

Så vi ska upp imorgon kl 6 för att få reda på om vi ska med planet som går 8.40. Nu är klockan snart halv elva och jag är jättetrött. Ska kolla ett avsnitt av Huset Fullt och sedan somnar jag nog på stört.

Hoppas ni har det bra där hemma för jag kommer hem om en månad :) wihoooo!!

Kommentarer
Postat av: mamma

ÅHHHHH va tråkigt att ni förlorade. men hur gick det för dig???? Nu får du skynda dig hem för jag saknar dina scones på lördagsmorgonen. :-) Inatt satt jag & Leif i boråshallen vi åkte dit kl.24 & va hemma kl.4 så är ganska trött nu. Tänkte jag skulle följa Elfsborgs lag.Dom va jätteduktiga. Vann över Kabel med 16-0 tex. Men nu ska du snart komma hem tjohoooooo.... Hör av dig när ni kommit till SF på ett sms. Puss & Kram <3<3

2011-11-12 @ 10:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0