12/11-2011

Tyvärr så var det för dyrt att boka om biljetterna till idag så vi får åka imorgon bitti istället. Så idag har vi varit på bio, vi såg Tower Heist, och det var bra. Lite spännande och rolig på samma gång :) Efter det så blev det lite shopping (1.5 timma bara :(), men jag köpte en tröja i alla fall :) När vi skulle åka hem sen så började det snö och alla maerikanare blev som galna. Det var som att dem aldrig hade sett snö förr och allas kameror åkte fram med en gång. Massa bilder skulle tas så klart. Och så står jag, Clara och Rebecca vid sidan och bara kollar på, haha. Vi är ju lite mer vana vid snö :)


Här är jag, Breanna, Rebecca, Rebecca, Clara och Selina :)

Nu ska vi kolla på tv och sedan gå och lägga oss. Vi ska upp imorgon vid 6-tiden för att packa ihop oss och äta frukost innan vi åker till flygplatsen vid 7. Eftersom Utah är en timma före Californien så kommer vi komma till skolan ganska tidigt, runt 10-tiden tror jag. Och det är skönt så att man har hela dagen att återhämta sej innan skolan börjar igen.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0