15/11-2011

Fick nyss ett meddelande från mamma att hon är orolig för mej för jag skickar inte sms, är inte inne på facebook och skriver inte i bloggen, haha :) Det är lugnt mamma, jag är oskadd! Det har bara varit mycket att göra efter att vi varit i SLC och missat lektioner.

Och inte nog med det så fungerar inte min mobil längre för t-mobile, som jag har här i USA, bara muckar med mej hela tiden! Jag åkte till en av deras butiker igår för att kolla upp det, men precis när vi kom fram så ser jag hur en kille låser dörrarna och släcker. Tusans bananer! Så jag får vänta tills på torsdag med att åka dit för jag hinner inte åka imorgon och idag hann jag inte heller. 

Och en grej till, mitt batteri till datorn är nog pannkaka. Det började när vi var i SLC (allt ät Utahs fel!), det tog jättelång tid innan datorn startade och helt plötsligt så kunde den stängas av och bli blå och det stog att batteriet var dåligt. Så nu kör jag bara på sladden, vet inte om det är så bra eller inte. Men men...

Imorgon har jag lektioner och sedan på eftermiddagen har vi Thanksgiving middag här på skolan. Och jag måste hjälpa till att suka borden kl 16 för att jag är Junior Vice President. Tusans bananer!  Men efter det så ska det lugna ner sej och jag kan slappna av lite :)

Nu ska jag sova för nu är jag så himla trött!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Väldigt mycke bananer :-) Min data som jaG FICK AV morfar är oxå dålig måste ha sladden i nästan hela tiden,men den är ju bättre än våran andra iaf.kul att höra från dig :D det va ju längesen. Vi får väl försöka skypa nångång sen. ha de bäst.<3<3

Nu är det bara 27 dagar kvar.Längtar :p Puss & kram

2011-11-16 @ 15:31:14
Postat av: Anonym

haha! ja det blev många bananer :)

ja, alla datorer än nog bättre än den som du har, haha :)

vi kan höras i helgen. pussis

2011-11-18 @ 22:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0