18/11-2011

Just nu sitter jag och jobbar i mattlabbet, men ingen har kommit så jag surfar istället :) hihi! Igår hade Breaking dawn - part 1 premiär här i USA, typ två dagar senare än Sverige tror jag. Frågade Kajsa om det och hon sa att det var för att Sverige är så himla bra. Och det stämmer väll :)

Filmen började vid midnatt och Erica och Vic som jag skulle gå med ville åka dit tidigare så att vi får bra platser. Dem har nämligen inte numrerade platser i USA utan först till kvarn är det. Så med tidigt tänkte jag väl runt 22-tiden, två timmar innan bio börjar. Men nej då, där tog jag allt fel. Vic åkte dit efter jobbet så att hon var där vid 18-tiden. Erica åkte dit så att hon var där vid 20-tiden. Dem skulle alltså stå och köa i flera timmar!! För att kolla på en film, en film som man kan köpa och kolla på om och om igen! Jag hade planerat med några att vi skulle plugga på kvällen så jag åkte dit så att jag var där vid kvart över nio. Personalen var så snälla så dem hade redan börjat släppa in dem så när jag kom gick jag rätt in för jag var en förvirrad svensk som inte kunde engelska enligt Erica, haha :) Så jag behövde inte stå ute i kylan!

Nu börjar min lektion, hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0