19/11-2011

Idag blir det en heldag i San Francisco. Det är skandinaverna plus Rebecca :) Vi ska in och shoppa lite hade vi tänkt. Jag har ju haft ett gäng checkar liggandes här i två månader nu för jag har inte hunnit komma iväg till banken. Och sen är det svårt när man inte har egen bil heller. Men igår så åkte jag till banken och fixade det i alla fall, så nu har jag 500 dollar att göra av med :) Fast kommer inte slösa allt idag, om jag känner mej själv så hittar jag väl ett par tofsar eller nått bara, haha!

Nu ska vi åka! Hej svejs i lingonskogen!


Förra gången vi var i San Fran

Kommentarer
Postat av: Pappa

Spara några dallar till mig:)). Har du någon meil än?ha de bra i solen så ses vi snart.

2011-11-20 @ 06:39:25
Postat av: mamma

Spara dallar till pappa och dollar till mig,hehe om jag känner dig rätt så shoppar du nog mer än bara ett par tofsar :D Ha de bra där borta så ses vi snart.:-)22 dagar kvar pussi pussi

2011-11-20 @ 07:15:12
Postat av: Linda

Jag har skickat mejl till båda er ju men inte fått nått svar. Har ni inte fått det eller? :(

2011-11-21 @ 09:09:43
Postat av: mamma

Nä, har inte fått nåt.....pussi pussi <3<3

2011-11-22 @ 08:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0