20/11-2011

Igår när vi var i San Francisco så blev det lite shopping. Köpte ett par svarta Levis byxor och ett par springbyxor eller vad man kan kalla det, sådana där tajta tajts typ :) Ett par Levis-jeans kostar väl runt 1000-lappen hemma i Sverige, men i USA kostar de inte mer än ca 500 kr, haha! :)

Snart behöver jag nog spendera ännu mer pengar också för jag måste kanske köpa en ny dator, den är snart kaputt tror jag. Kan mamma och pappa ringa mej eller gå in på Skype nån gång för jag behöver råd? :)
Jag gjorde en restore precis så får se hur den fungerar efter det, men nu har Norton försvunnit iställer så nu måste jag fixa det också. Tusans bananer! Tur att det är black friday på fredag så jag kanske kan få en för lite billigare pris!

Nu ska jag sova och ladda om för imorgon då jag ska fortsätta försöka fixa min kära dator.

PS. Mamma och pappa, hör av er! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0