21/11-2011

Idag skulle jag och Allison jobbat på eftermiddagen på en high school, men dem har fått hela veckan ledigt för Thanksgiving så det blev inget jobb. Wohoooo, tyckte jag för jag orkade verkligen inte jobba! Jag gick till gymmet och sprang lite istället, och sedan kom Tom och Mathias in  och dem skulle köra styrketräning för armarna. Jag kan väl köra med tänkte jag? :) Och det var verkligen träning kan jag lova. Armarna var helt bortdomnade efter det passet! Får se hur jag känner mej om en-två dagar, då känns det nog :)

Efter middagen satt jag, Clara, Rebecca och Martin och gjorde läxor. Efter ett tag så ville Martin lyssna på musik så vi satte på lite Backstreet Boysoch Spice Girls, haha :) Så det slutade med att vi satt och sjöng för fulla muggar istället :)



Nu är det dags för sängen! Och just det, gjattis till lille Billy som fyllej fyja åj :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0