23/11-2011

Alltid när det närmar sej att jag ska åka hem så får jag hemlängtan. Jag har inte haft det under hela terminen men det kommer nu när jag vet att det inte är långt kvar. Då börjar jag tänka på alla där hemma, julen och snön. Och nu låg jag i sängen och lyssnade på låtar från Anastasia, den tecknade filmen som var min favoritfilm när jag var liten. Jag vet inte hur många gånger jag har kollat på den, jag kommer ihåg att jag, Fanny och Tove till och med brukade leka Anastasia :) Då fick jag ännu mer hemlängtan och så kom det några tårar också, tusan också!



Idag var sista dagen i skolan för den här veckan och det ska bli skönt med lite ledighet. Ikväll ska vi bara ta det lugnt och kolla på film tror jag. Vet inte riktigt vilken det blir :)

Hoppas ni har det bra där hemma! Jag kommer hem snart :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Men lilla gumman. Du kommer ju hem snart det är ju inte långt. Vi kan väl skypa i helgen pussi pussi <3<3

2011-11-25 @ 09:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0