27/11-2011

Det blev lite paus från bloggandet nu under thanksgiving-helgen. Det har varit full rulle hela tiden och jag har inte somnat tidigare än 2 på morgonen sedan i onsdags. Speciellt inte i torsdags kväll då det var Black Friday, superrean! Det blev nattshopping och somnade nog 5.30 på morgonen. Så nu är jag verkligen trött kan jag lova. Men det har varit en rolig helg även om vi inte har gjort något speciellt. Vi stannade ju på skolan hela helgen och det var verkligen tomt. Jag ville inte åka iväg någonstans för jag har så himla mycket att göra nästa vecka. Har tre slutprov, men igår och idag jobbade jag på en slutuppsats och den blev jag klar med idag, så det är skönt att en grej är ur vägen i alla fall.

I torsdags så var kafeterian stängd för att det var Thanksgiving, så vi som var kvar gjorde en liten pannkaksfrukost :) Det blev väldigt många pannkakor för vi var ca 15 stycken :)

















Får berätta mer om helgen en annan dag. Nu måste jag lägga mej så jag orkar med dagen imorgon. God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0