7/11-2011

I USA är det den 7 november men hemma i Sverige är det den 8 och då fyller min farmor år! :) Grattis på födelsedagen farmor! Hoppas du får en bra och mysig dag!  (Pappa, visa detta för farmor:))



Idag har varit en helt vanlig dag. Fotboll, skola, jobb och så lite läxa. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, är så himla trött! Det känns verkligen att man har gått upp kl 6 på morgonen för träning i 3 månader nu. Det går bra de två första månaderna men den tredje så börjar man bli så trött att man nästan somnar på lektionerna, ooops :)

Det är nog bäst att jag går och lägger mej nu så jag kan konsentrera mej imorgon :) hihi!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej lilla minifis.....

hinner du skypa innan du åker tror du. Annars hoppas jag att allt går bra och att du får va med och spela. Snart kommer du hem..... tjohooooo puss och kram <3<3

2011-11-09 @ 07:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0