8/11-2011

Det är så kallt här så jag vet inte vart jag ska ta vägen. JAg har haft tända ljus och gått runt i raggsockar och tjock jacka! (och så klart byxor). Och nu har jag gosat ner mej i sängen med en plastpåse med varmt vatten i som jag har på magen så att jag blir lite varmare. Dem vet ju inte att man kan sätta på element när det blir kallt här i USA.

Och i Salt Lake City kommer det vara runt 0-10 grader och det är ju som att dem kommer frysa ihjäl. Vi ska ta med oss så mycket varma kläder som det bara går och så tyckte våran tränare att vi ska köpa skidstrumpor med silikon i som håller värmen bättre. Inte ens när det är -10 hemma i Sverige tränar jag med sånt. Det är som att vi ska åka till Nordpolen nästan, haha :)

Nu har jag plockat fram allt jag ska ha med mej, har bara inte lagt ner det i väskan för det ska jag göra imorgon. Vi åker inte förräns kl 11 från skolan så jag har tid imorgon. Det ska bli så himla kul :) Fast jag har typ halvsträckt baksida lår så jag vet inte om jag kan vara med :( Jag har fått med mej en åtsittande grej som jag ska ha runt låret och det ska tydligen göra det bättre.


Två år sedan då vi vann serien och åkte till Oregon för att kvala in till Nationals. Den gången var det bara en match och vinnaren gick till Nationals, den gången gick det tyvärr inte. I år så spelar vi regionals heter det. Som slutspela kan man säga. Två semifinaler och en final och vinnaren går till nationals.   

Har ni lust att kolla på våran match på fredag? Klicka på länken så kan ni kolla :)
www.westminstergriffins.com

Om vi har internet på hotellet så uppdaterar jag från Salt Lake City, Utah :)

Puss och kram!

PS. Ja vi kan skypea imorrn mamma innan vi åker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0