11/10-2011

Gissa vad vi gjorde idag? Vi kollade på SVERIGE när dem vann!!! Vi var nästan alla svenskar som samlade i Luckans rum och kollade på matchen på storbilds-tv. Det kändes nästan som att vi var hemma i Sverige :)

Den här bilden är från förra veckan när vi kollade på Argentina, det är riktig storbilds-tv :)


Efter det så har jag bara jobbat och jobbat och jobbat. Jag jobbade 3.5 timmar idag men det var bara två som kom och behövde hjälp en liten stund så det var mycket dö-tid. Men jag gjorde lite läxa under tiden så det gick bra ändå :)

Imorgon har vi träning igen så jag ska snart hå och lägga mej. Ska kolla det nya avsnittet av How I Met Yout Mother först :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0