14/10-2011

Klockan är 22 en fredag kväll och jag tror jag ska gå och lägga mej. Hade nog gjort det tidigare (har varit så himla trött idag!) om jag kunnat men det har varit massa grejer idag även om vi varit lediga. Jag har somnat för sent många dagar den här veckan och sedan gå upp kl 6 för träning på morgonen.

Idag har det nog varit runt 25 grader så vi låg vid poolen ett tag och solade. Det är skönt att kunna göra det i mitten på oktober :) Sedan så har jag tvättat och gjort lite läxa innan laget åkte hem till våran coach Nick för middag. Det blev pasta och någon pastasås. Nick hade även en dokumentär att visa oss. Den handlade om Homeless World Cup. Visste ni att det fanns? Tror det var 5 året i rad som det har varit. Dem är alltså hemlösa som får provträna för att komma med i det hemlösa landslaget. Jag har aldrig hört att det fanns något sådant, undrar varför man inte har pratat om det? Eller skrivit om det i tidningar för det är ju en jättebra grej. Tänk dem hemlösa som knappt har mat för dagen, så kommer dem med i ett hemlöst landslag och får spela VM. Tänk vilken upplevelse för dem! 






Imorgon spelar vi match mot Menlo kl 13. Jag ska försöka sova nu så att jag är lite utvilad :) 

God natt!
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kör hårt på matchen och gör som jag gjorde, använd yttersidan och skruva in dom högt. Skoj för publiken med:))

2011-10-15 @ 13:15:29
Postat av: Linda

haha, det ska jag göra pappa! en riktig skruv så publiken jublar :)

2011-10-24 @ 07:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0