16/10-2011

Igår spelade vi ju match mot Menlo College och vi vann med 3-0 :) Nu har vi en viktig match på onsdag mot William Jessup, vinner vi den så har vi vunnit serien. Förlorar vi så är det nog målskillnad tror jag.



Menlo har inga vanliga bänkar när dem ska kolla på fotboll :)


Idag, söndag, så har det bara varit plugg. Har ett prov imorgon och ett prov på tisdag. Som tur är så fick vi en halvtimmas sovmorgon imorgon, dem 30 minutrarna betyder mycket :) Jag kan gå upp halv 7 istället för kl 6!

Fast gissa vad jag hann med? Jag hann buda hem hela serien av Full house! :) Det var jag och Matilda som ville ha det och vi fick alla säsonger för 500 kr. Plus att dem kommer i ett sånt där fint San Francisco-hus :) Men Mattis får vänta med att kolla på det tills jag kommer hem i December, men jag kommer nog inte kunna hålla mej :P



Nu ska jag sova, god natt :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!!

Trodde att ni beställde den från tradera men det var de inte ...eller?

Så du har redan fått den då.

Skönt att sitta i en soffa och kolla på match.

Kramis <3<3

2011-10-18 @ 07:05:49
Postat av: Anna

Hej!

Hoppas ni vinner, det hade varit kul! Ska jag någonsin spela fotboll igen, så blir det avbytarbänken och då vill jag sitta i en sådan soffa...;)

Ha det himla gott

kram

2011-10-18 @ 19:04:14
Postat av: Linda

Nej vi beställde den på ebay :)



ja, dem skulle ha soffor på alla matcher :)

2011-10-24 @ 07:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0