18/10-2011

De två senaste dagarna har vi börjat en halvtimma senare med tränigen för Nick tyckte att vi verkade utslitna och behövde mer sömn, det tackar man inte nej till :) Fast LB fångade mej på bild såhär på väg hem från träningen:



Hon säger också att jag ALLTID sover i bussen, men det är ju bara för att det är så skönt ju :) Precis som när man var liten och alltid somnade i vagnen :)

Just nu sitter jag och äter brie-ost och kex! Det är så himla gott, kan ju äta upp hela osten på en gång! Jag har precis jobbat i 2.5 timma och ska jobba 2 timmar till. En tjej som var där undrade vilka tider jag jobbade för hon ville komma till Mattelabbet när jag är där för hon tyckte att jag var så bra :) Det var kul att höra :)

Nu ska jag iväg och jobba igen, hej svejs :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Haha vilken trött Linda....Alldeles rosig om kinderna oxå. kan du höra av dig till matiis hon behöver hjälp med spanskan,om du hinner. ha de bra :D

puss & kram <3<3

2011-10-19 @ 10:12:36
Postat av: Linda

haha, det var nog mest från tränigen :)

puss och kram

2011-10-24 @ 07:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0