20/10-2011

Idag när jag jobbade så började det bröta och låta. Jag trodde att det var en grävmaskin som hade dragit igång, men nej, det var en JORDBÄVNING! Jag blev jätterädd och var helt skakis en lång stund efter det. Och precis när det har lagt sej och efter att jag hämtat ut Huset Fullt och blivit jätteglad :) SÅ KOMMER DET EN TILL!! De båda var 3.9 och 4.2. Där ni ser de röra ringarna på bilden, det är typ där vi bor!

EARTHQUAKE CALIF

Men imorgon ska vi till LA igen med fotbollslaget och spela två matcher så då kommer jag glömma av jordbävningarna :) Vi åker imorgon kl 13 och kommer hem måndag kväll. Det kommer inte bli någon fritid för mej för jag har en uppsats som ska vara klar på måndag och sedan har jag ett prov på onsdag.

Nu ska jag och Erica gå och lägga oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0